Knivrånad

Det roligaste som har hänt det senaste dygnet är att jag har åkt polisbil. I ungefär två minuter. Marcus hjälpte mig med tidningarna inatt och när vi var klara och skulle gå hem så kom det två killar och rånade oss på våra värdesaker. De hade kniv så vi hade inte så mycket val än att ge dem våra saker. Marcus blev av med sin mobil och plånbok, jag blev bara av med min jobbtelefon som var en gammal Nokia 3310. Den lär de inte få såld i första taget.

Polisen kom till kontoret och förhörde oss innan de skjutsade hem oss. Pappa ringde HD som ville att vi skulle komma till deras kontor i Äholm där vi blev intervjuade och fotograferade. Jippi...Sen var vi på möte med en krisgrupp på Tidningsbärarnas kontor som erbjöd mig den hjälp de hade att erbjuda. Nu ska jag sova för det var ett tag sen jag gjorde det senast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Livan!

Det var ju inte alls bra att ni blivit rånade. Tur att Mackan var med och framför allt att ni inte blev skadade. Mobiler och sånt kan man ju köpa nytt. Kram Lotta

2009-02-24 @ 15:45:37
Postat av: Lotta

va!? sjukt obehagligt och tro mig, du har mina sympatier! knivrånare liksom, fy fan!.. måste hålla med lotta, viktigast att ni är oskadda!! (btw, hörde att du var på att hänga med mormor-morfar till båstad på fredag - Kul! ) hursomhelst, MÅ VÄL!

2009-02-26 @ 02:19:36
URL: http://lottts.blogg.se/
Postat av: Matilda

ojdå, hoppas ni är oskadda och att ni mår bra !

2009-03-08 @ 21:55:39
URL: http://matildakines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0