Idag dör alla

Idag var jag hos tandläkaren. Jag skulle egentligen varit där i januari men då fick de datorhaveri och ringde mig typ en halvtimme innan jag skulle gå dit. Allt var bra med mina tänder. Inga hål eller något sånt. Hon sa att jag skulle använda tandtråd lite mer men sånt säger de ju alltid.

Klockan är lite över midnatt och det enda jag har lust att göra är att lägga mig i sängen och stirra på insidan av mina ögonlock, men det är inte lönt för jag ska jobba om ett par timmar. Det kommer bli en jobbig natt och jag måste börja 2.45. Varför så sent när man kan börja en timme tidigare? Känns jävligt onödigt..Haha, fredagen den 13 börjar dåligt direkt. Jag kommer säkert ramla i en trappa och bryta benet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0