Siffror

Jag känner mig handikappad utan ett bankomatkort. Jag förstår inte hur man kan glömma en kod som man har haft i minst tre år. Jag förstår heller inte hur man får för sig att skriva in en gammal kod, som man inte använt på tre år...Nu måste jag dessutom lära mig en ny jobbig sifferkombination. Sist jag fick ett nytt kort var jag tvungen att skriva upp koden i handen varje gång jag skulle använda den. Siffror är inte min grej...En gång gav jag bort min mammas mobilnummer och trodde att det var mitt eget. Hon fick ett roligt sms mitt i natten.

Kommentarer
Postat av: Kungen

Ta ut pengar på macken så länge...bara att visa leg...

2009-02-04 @ 00:56:02
URL: http://loft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0