Idag

Idag vaknade jag med mördande huvudvärk som jag försöker bota med kaffe. Och jag får väl erkänna att jag pillat i mig en liten alvedon också. Jag förstår mig inte på människor som inte vill ta värktabletter, de är ju hur bra som helst. Det är inte bara huvudet jag har ont i idag. Jag är träningsvärk i låren och rumpan också. Om någon ville veta det...För jag har tränat.

Utanför mitt fönster står en lyktstolpe. På den kan man stå om man är en fågel och just nu står det en äcklig vit liten fågel på den. Faktum är att det brukar stå en vit liten fågel där och titta in på mig ganska ofta och jag har börjat undra om det är samma fågel varje gång. Den kanske vill mig något. Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0