Tjohoo

Mamma berättade nyss att hon och Bosse ska bjuda på en utlandsresa för hela familjen i maj, för då fyller Bosse 50. Tanken är att vi ska på solsemester, och det är ju trevligt. Bara det att varje gång som vi har varit på solsemester så har alla blivit så irriterade och sura pga värmen(särskilt den delen som heter Högberg i efternamn. Det är egentligen vi som blir sura först och sen smittar vi de andra.), och vi har sagt tidigare att när vi ska resa nästa gång så ska det vara en upplevelseresa. Fast nu är det ju Bosse som fyller så det är han som bestämmer, men han har inte bestämt resmål än. Jag satsar stenhårt på Italien! Vi har redan varit i Spanien, Grekland och på Cypern. Jag blandar för övrigt ihop alla de ställena eftersom alla charterorter i hela världen tycks se likadana ut (ytterligare en orsak till varför jag tycker att solsemestrar är värdelösa. Dessutom hatar jag att ligga på stranden. Det finns inget tråkigare). Fast det är alltid trevligt att komma utanför Sveriges gränser ibland.

Kommentarer
Postat av: Kungen

är jag inräknad i oss? :)

2009-02-01 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0