Natt

Hård helg. Klockan är nu fyra på morgonen och jag försöker bekämpa en begynnande bakfylla. Får se hur det går. Jag drack inte så mycket idag så det borde väl bli rätt okej imorgon, men gårdagens bakfylla sitter fortfarande i. Jag tycks ha glömt hur man dricker med måtta så idag hade jag bara med mig lite alkohol, och det har hjälpt. Är inte så fruktansvärt full som jag har blivit de senaste gångerna. Typ som igår.

Igår gick jag ut Ängelholm med diverse människor, så som det är i den här lilla staden(blev full som ett rövhål..). Idag tog jag bussen tillsammans med Jesper hem till dansken. Vi stack vidare till Frida och förfestade lite där innan drog till Harmoni. Eftersom Jesper och jag var ute igår så var vi inte på topp direkt så vi tog bussen tillbaka till Ängelholm vid tolv. Väl i Ängelholm hade vi ingen lust att gå hem så vi tog en cider på Saloon. Sen gick vi till Lindéns och köpte kebab. Och det var väl kvällen i storhet. Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik och dricker vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0