Bebisprat

Nu får jag skynda mig. Loke sover men han brukar inte sova långa stunder på förmiddagen. De senaste dagarna har vi inte gjort så mycket. Slappat så mycket som möjligt, promenerat, fikat i parken, solat. Mjölken är fortfarande inte så bra som jag skulle önska. På dagarna går det bra att amma men på kvällen går det mindre bra. Han blir inte mätt och då somnar han inte för natten. Ikväll ska jag fånga upp honom bättre och ge honom ersättning innan han blir helt galen av hunger.

Jag får lite dåligt samvete av att ge honom ersättning, det känns inte helt rätt. Fast en flaska om dagen är väl inte så farligt. Han sover längre på natten sen vi började med det. Fem timmar sov han i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0