Tillbaka!

Hej bloggen! Jag har bestämt mig för att återvända efter två års tystnad. Jag har blivit sambo med en gubbe och hans två döttrar. I februari flyttade jag till Halmstad och den förste mars föddes Loke. Gubben är för övrigt den legendariske "söte lastbilskillen" som jag skrev om förr. Men efter att vi börjat träffas på allvar så skämdes jag över allt jag skrivit om honom här, och all motivation att fortsätta blogga försvann.

Det ena har lett till andra och nu lever jag alltså i en bonusfamilj. Varför inte liksom, det är den enda sortens familj jag känner till. Tiden går fort med en liten bebis så därför jag bestämt mig för att återuppta bloggandet. Det är kul att se tillbaka på senare. Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0